2019年10月15日火曜日

台風19号の爪痕 typhoon hagibis left damage

台風も過ぎ去り河原を歩いて見ると、我が家の近くでも堤防の決壊や、護岸の崩れなど災害が発生していました。台風19号は、大雨をもらたしましたが、風が強く吹かなかったのは幸いでした。なお、我が家には何の被害もありませんでした。

The typhoon passed away,  I walked along the riverside, I found some disasters near my home, such as collapses of embankments. Typhoon hagibis brought huge rain, but fortunately the wind was not so strong.
By the way, there is no damage to my home.

道が無くなっている the road is gone



0 件のコメント:

コメントを投稿