2021年2月22日月曜日

ジェット機から破片 debris from a jet

 飛行中のジェット旅客機から破片が、住宅地に落下しました。幸い、乗客と住人にけが人がありませんでした。乗客は、さぞ怖かったことでしょう。

 随分昔のことですが、見えない離れた場所に旅客機が墜落しました。地震かと思いましたが、その後のニュースで飛行機の墜落だと知りました。

 家族が飛行機に乗るときは、アプリのフライトレコーダー24を使いリアルタイムに、飛行状況を確認しています。
 到着時間の進み・遅れもわかるので、空港に迎えに行くのにも便利です。

 Debris from a flying passenger jet has fallen onto a residential area. Fortunately, there were no injuries among people who were on board or residents of the area. The passengers would have been very terrified.

 A long time ago, a passenger plane crashed in a remote location where it was invisible. I thought it was an earthquake, but I heard on the news it was an airplane crash.

 When my family gets on an airplane, I use the app's flight recorder 24 to check the state of the flight in real time.
 It is also convenient to pick someone at the airport because you can estimate the progress and delay of arrival time.




0 件のコメント:

コメントを投稿