2015年7月25日土曜日

熱い屋根の猫 Cat on a Hot Roof

昨日、通りを歩いていると、一匹の猫が松の木の上から、私をずっと睨んでいました。写真に撮ろうと出かけましたが、今日はその猫ちゃんはいませんでした。
帰り道、こんなところに黒猫2匹がいるのを見つけました。

Yesterday, as I was walking along a street, a cat on a pine tree kept on gazing at me. So I went to the spot to snap a picture of the cat, but I couldn't meet the cat again.
On the way home, I found two black cats in such a place.

The roof was not made from tin.