2015年7月23日木曜日

毒吸引器 Poison remover

首の後ろに何かが飛び込み、同時にチクッと傷みを感じました。反射的に手が動き、衿ごと掴み取りました。なんと、クロスズメバチに刺されました。
過去に、軽いアナフィラキシーショック症状の経験があるので心配しましたが、大事には至りませんでした。
クロスズメバチは、それほど獰猛な見てくれではありませんが、好きになることはできません。

Something jumped into my neck color and I felt a prick.  My hand moved reflexively and I grabbed something from above my collar. Oh my God, I was bitten by a vespula.
I experienced of a light anaphylactic shock symptom in a past, so I worried. Fortunately, I did not reach the serious matter.
A vespula does not have ferocious appearance, but I can't come to like it.