2015年7月26日日曜日

二輪事故 motorcycle accident

今日は天気も良く、自動車専用道路には多くのオートバイが走っていました。

ガスがかかっているものの、富士山もよく見え、快適なドライブを楽しんでおりましたが、2件のオートバイ事故の現場を次々と見ることになりました。

2件目の事故:
渋滞の中、路側帯を救急車が追い抜いて行きましたので、ライダーは負傷したのでしょう。バイクの損傷は少ないようですので、怪我も軽いと良いのですが。

道路に転がるヘルメットがなんとも物悲しく印象に残りました。


The weather was fine today, so many motorcycles ran on a highway.
I could see Mt. Fuji in a slight haze. And I enjoyed a drive, but saw two motorcycle accident sites one after another.

The second case:
When I crawl along in a traffic jam, one ambulance ran off on the side strip. Maybe the rider got injured in the accident.

It seemed there was little damage on the motorcycle, so I hope the injury of the rider is slight.

The helmet which was left on the road made me sad.

looking into the rearview mirror,