2018年8月14日火曜日

ウリボウ infant wild boar

今日、私は林道で猫くらいの大きさのウリボウと出会いました。幸いにして、親イノシシは現れませんでした。その少し後に、今度はニホンカモシカに出会いました。今日は私は幸運に恵まれました。とっさのことなので、写真に取ることはできませんでした。

Today, I met an infant wild boar of the size of a cat on a forest road. Fortunately, the parent wild boar did not appear. A little later, I came across the Japanese serow. Today I was blessed with good luck. It all happened instantaneously, so I couldn't take pictures.

source: wiki