2016年1月26日火曜日

エアーカナダのホームページにアクセス不可 can't access Air Canada Home Page

チケットをインターネットから予約しようとすると、エラーが表示されてホームページを開くことができません。エアーカナダへ電話で問い合わせると、IEは問題を起こすので、Firefoxを使ってみてくださいと云われました。私は、グーグルクロームを使っているのですが、いわれる通りFirefoxをインストールして試みました。結果は相変わらずで、ホームページを見ることができません。多くの顧客から問い合わせがあり、サポート窓口は混乱しているようです。
その後、分かったことはエアーカナダは、システムを入れ替えを行ったところでした。ブックマークを利用しないで、検索欄に、www.aircanada.comと入力すると、トップページにアクセスできました。
削除したページへアクセスされたら、トップページへリダイレクトする作りにすればよかったのではと思います。使用するブラウザーの問題ではありません。IEに関しては、別の問題があったかは分かりません。

When I tried to reserve a ticket on a homepage of the Air Canada, an alert was displayed and cannot open the homepage. The operator of the Air Canada on the telephone gave me advice to use Firefox instead of Internet Explorer (IE). I always used Google Chrome, but she did not seem to be able to distinguish the difference between Google chrome and IE. But I installed Firefox without protest. The result is the same as before and I still was not able to access the homepage. Because there were many inquiries from customers, the support center seemed to be confused.
After that I knew that the Air Canada just replace the web system. After inputting in a search column with www.aircanada.com without using bookmark, I was able to access the top page.
If it is accessed the page that they deleted, I thinks the system should redirect it to the top page. The cause of the trouble has nothing to do with the browser to use. About IE, I do not know whether they had other problems.



0 件のコメント:

コメントを投稿