2020年6月29日月曜日

蒸留酒が消毒薬に Distilled liquor became disinfectant

ある酒メーカーが消毒薬の販売を開始しました。ムック本が出版されるほどの人気です。
私はそれをお酒として試してみました、それはチクチクと口の中を刺激しましたが、一種の甘さも感じました。
飲み物ではありませんので、真似をしてはいけません。

A certain distillery has begun to sell a disinfectant. It is so popular that the mook (half-magagine, half-book) is published.
As I tried it as a liquor, I felt tingling in my mouth, but I also felt a kind of sweetness.
You must not drink it, it is not a beverage.



0 件のコメント:

コメントを投稿